Digitális átállás

Az NMHH folyamatosan tájékoztatja a lakosságot, hogy a digitális átállás folyamata területenként hol és milyen ütemben érinti a lakosságot, de a legfontosabb, amit tudnia kell az az, hogy a kábeltelevízió szolgáltatással rendelkező ügyfeleket nem érinti a földi sugárzású csatornák megszűnése.

Ön még nem kötelezte el magát egy szolgáltató mellett sem? Szeretné tudni, hogy Ön jogosult-e állami támogatásra? A KSH alkalmazottai folyamatosan megkeresik azokat a családokat, akik rászorultság alapon érintettek az átállásban, de ha Ön tájékozódni szeretne érintettségéről, akkor azt az MNHH hivatalos, ingyenesen hívható zöld számán ezt bármikor megteheti. Hívja a 06 80 38 39 40-as telefonszámot.

Tájékoztatjuk az érdeklődőket, hogy a támogatásra jogosultak körét kizárólag az MNHH határozza meg, a kábelszolgáltatónak sem beleszólása, sem rálátása nincs a rászorultság mértékének megállapításába, így arról sem ügyfélszolgálati irodáinkban, sem telefonos ügyfélszolgálatunkon nem tudunk felvilágosítást adni.

A DUNA-TÁV Kft előfizetőjeként Önnek nem kell a DIGITÁLIS átállással törődnie, megtettük mi azt Ön helyett.